VIKTIGT ATT VETA!!!

VIKTIGT ATT VETA 1

Mats före & Mats efter. Med denna produkt så blir du tydlingen inte bara smalare du blir minst 50 cm längre. hahahahhahahahhahaha Vilken reklam hahahahhahhahahhahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahaa
VIKTIGT ATT VETA 2

MISSA INTE REAN PÅ LIVinteriör!! Nu är det 70 % rabatt på massor av varor.. hurraaaaaaaaa!!
VIKTIGT ATT VETA 3

Alva är duktig. Hon ska skriva alldeles själv. K & F betyder då Keiren & Freja men hon hann inte skriva klart :)
VIKTIGT ATT VETA 4

Anna Skipper är bara 41!!!!! Jag trodde att hon var runt 50!!  Haha tänk om hon visste det, lätt att jag inte är den enda som tror det. Anna Skipper din gamla räka!!


VIKTIGT ATT VETA 5

Vi har faktiskt åxå snö nu ... :((


VIKTIGT ATT VETA 6

En gång hade jag en hall...


Kommentarer
Postat av: Gizze

Vad mycket man får veta här!!!



Blir man längre när man går ner, så lär jag bli kortare ;D = minst 2 tårtbitar/dag = Ny Diet



Alva = Superduktig!!!



Anna Skipper = Vafalls- Då är jag nog inte så gammal ändå ;D ;D ;D



Hall- vet jag inte vad det är ....



Nu gäller det att följa dieten- som ikväll innebär Stor Godispåse & Rödvin Mmmmmm = D ska va gôtt & leva



Kram från Snökaos Säffle



Snö..Jaa och vill ni ha Mer Så kom till Säffle och hämta- Ja orkar snart inte mer...



2010-01-20 @ 18:31:58
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: mamma

För längeeeee sen såg min hall ut så också. Det var på den tiden när mina barn var små men nu är dom stora och duktiga.hihihihi.

2010-01-20 @ 21:53:55
Postat av: Sassa inne på Liv:P

allvar? ja trode med hon va typ runt 50:P Oj. Hon ser verkligen gammal ut(för sin ålder får man väl säga då :):P

2010-01-24 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0