HUrraaaaaaaaaaa för Pärlan !!

Idag fyller pappsilappsen år!!! Men shit han fyller ju jämnt!!! 45, FYRAFEMMA!!!
När mamma träffade Per så var jag 15 Per var 25 & mamma 35. Alla tanter i lilla samhället värmlandsbro utanför Säffle gick i taket. Herreguuuuuuuuuuuuuuuud... ska hon å Per??? men guuuuuuuuud. Hon är ju 10 år äldre!!!
Allt var kaos. Alla pratade om hur min snygga mamma hade fångat supersnygga Per. En 25-årig kille med 2 små barn.  Det visade sig att Per skulle bli det bästa som hade hänt oss.
Vi älskar dig Pärlan, du är faktiskt nästan lika bra som jag... momohahahahhahahahha
Hoppas du gillar min tårta. Jag har bakat hela natten :D
Pink Cake Box Cake
Grattis på födelsedagen Per från oss alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0