Hål

kl 10 Drar vi med en NYRENOVERAD v70 ( kamrem, förardörr åååå allt.. hurraaa) & hämtar Farmor Brittus DeluX. Vi ska ta hål i ÖRONEN!!!... Alva är pigg som en mört & har redan tagit fram kläder. Freja tar det lugnt, hon kollar in skallen
hört i ett kök i söder:
- I dag ska jag ta hål i öronen.. jag är så stor nu så jag slår fötterna i taket. ÅÅÅ mamma tänk om fötterna hade haft   klackskor..ååååååååå. Då hade det inte gjort så ont att va lång. Vi får nog åka & köpa nya skor mamma. Mamma     nya klackskor, mamma vi måste nog åka & köpa nya klackskor åxå, mamma eller hur mamma, mamma, mamma,   mamma åå vilka fina klackskor jag vet att det finns. Eller hur mamma, mamma, mamma..

Kommentarer
Postat av: Kamilla

När Theo tog hål i örat så sa "frissan" som gjorde det att det är bra med killar, för dom ska ju oftast bara ha ett. Det är värre med tjejerna, då gör första hålet så ont så dom ville inte göra något mer. Oftast så dröjer det några dagar innan dom kommer tillbaka för att göra det andra:) Hoppas att det går bra nurå;) Kram

2010-01-16 @ 09:32:25
Postat av: Linda J

Men sötnöt där! Klart hon behöver ett par klackskor nu som matchar hennes örhängen! ;o)



Föresten, jag har inte glömt eller struntat i min vinst. Sladdjä**l har jag inte haft råd att hämta ut än bara...men snart hoppas jag att jag kan lägga 800 idiotkronor på den.



Trevlig lördag i Valjeviken! Kraaaaaam

2010-01-16 @ 19:44:52
URL: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0