En Lördag i bilder :)

Började dagen med ett besök hos Lisen & Vilja.  Vilja va artig som lät mig ta massa bilder på henne.
bild 1 = snäll vovve bild 2= ser ni ögonen, devilvovve
Vi åt frukost.
När Lisen jobbade satt jag & posade med mitt SJUKT snygga armband!! Med mig satt åxå Vilja. YES!!, jag & vovve = kompisar. Tror tom att jag kanske hade satt Freja på golvet om hon var med :))
När jag kom hem hade Alva & Yrsa klänningskalas & promenad på röda mattan.  Man kan hitta på mycket med filtar & snygga skärp :)
3 favoritflickor!! 2 glada & 1 lite mindre glad
Kvällen har vi tillbringat hemma hos svärmor & svärfar. Vi har käkat å smaskat & svettats. Noa är en jävel på att elda. Det har han alltid varit.
Nu ska jag lägga mig i en renbäddad säng... UNDERBART!!! Godnatt alla! Vi ses i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Tjena snygging!



Fan jag älskar ditt armband....vart hittar jag ett sånt?



KLänningen förresten den kostade 270kr eller nåt inkl frakt=) gå in på http://alskadehjartegryn.blogspot.com/ så mailar du henne bara om vilka önskemål du har. Sen har du precis den klänning du vill ha efter ett par veckor=) Hon är otroligt duktig!=)



Trevlig söndag!



KRAAAAAAAM

2010-01-31 @ 09:10:34
URL: http://himmelohelvete.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0