Back to the Heat

Idag åker vi hem igen. Är så stolt över mig själv som tog detta ruggigt duktiga beslut att överraska alla här uppe. Innan vi sätter oss på tåget ska vi åka förbi min mormor & morfar och dricka kaffe. För att toppa hela resan så kanske Gita kommer och möter oss på en kaffe i väntan på nästa tåg i gbg!!!! Hallå KAN DET BLI BÄTTRE ÄN SÅ HÄR???!!! neeeeeeeeeeeej!!!

Love you all!

Nu lämnar vi KYLAN & åker tillbaka till värmen & blåsten igen, allt är så vackert men det är sinnessjukt va kallt det är!! Längtar efter Ola & Freja nu. Alva längtar efter Yrsa.   Freja, mammas lille snuteräka



Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA ja dom var verkligen snygga.:P Ja har fler men, dom blev tyvärr lite suddiga. Fast det på mig och Sandra var jag bara tvungen att lägga ut ändå.:) Hihi!! Får bli roliga kort snart igen!:)

2010-01-11 @ 12:54:45
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0