Avslutar dagen med följande "viktigt att veta"

Lyssnade på radio förut. Hamnade rakt in i en het disskution om Änder. Tydligen så har honanden ett inbyggt prev.medel då hanarna våldtar honorna under parningtiden. En honand kan bli våldtagen många ggr per dag men hon väljer varsamt ut vilka som faktiskt får befrukta henne.  Herr gud har givit andhonan ett inbyggt prev.medel som gör att hon "stänger" butiken för dom som våldtar henne och öppnar butiken när rätt hane kommer fjäskandes. hahaha
Ibland är gud en bra gud. Gud måste vara ju va en qvinna.


ZZzzzzZZzz

Kommentarer
Postat av: Viktor Bijlenga

Jag ska lägga på minnet att du vill ha gilla funktionen. Än så länge tror jag inte databasen klarar av det.

2010-01-08 @ 01:11:29
URL: http://viktorbijlenga.blogg.se/
Postat av: Gizze

Tänk då fick man lära sig nåt nytt! Skulle va nåt d...för alla stackare i världen;)



Nu ska jag ta mig stora muggen kaffe och rostad macka..och Stooora filten..för vi har minus 21 och inne känns det inte för varmt heller...



Ha en Gôrbra Fredag!!!

2010-01-08 @ 08:32:07
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0