Lägesrapport :)

img_0696 (MMS)

Lägesrapport :)


Kommentarer
Postat av: Gizze

Lägesrapport här.....

Whiskyn tagen..Bubblet urdrucket...

Fika på gång...

sen blir det Petits Choux och senare ...Skinkmacka....lite rött kanske också slinker ner...



Stor KRAM

2010-12-23 @ 16:16:53
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, det var så underbart... jag vill träffa dig snart igen, saknar och älskar dig så mycket. du får mig alltid att må så jävla bra!!!!

2010-12-23 @ 16:36:55
Postat av: walla

jaha... å så blir jag blödig å så gråter jag.... men vet du: DU FÅR MIG ATT MÅ SÅ JÄVLA BRA!!! Du gör mig ju glad. Jag ä fan kär i dig nu. jag ä kär i vår vänskap, att vi faktiskt kan prata utan en massa skitbomull ;D Att vi kan se förbi och förstå, att vi kan skratta trots allt. Saknar dig redan & älskar hela dig från topp till tå. Nu lever vi... joan jett here we come!!!

2010-12-23 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0