Detta gott folk är det bedrövligaste städf...

img_0562 (MMS)

Detta gott folk är det bedrövligaste städföretaget jag varit med om. Jag varnar er alla som läser det här! Bra städ anlitar man INTE!!' det blir varken bra eller städat! Otrevliga!! När jag ringer och frågar vad som hände så slängde dom på luren i örat på mig. Diskmaskinen har dom åxå förstört, ett stort märke på framsidan. Total katastrof. Och detta ska jag betala för!! Okej dom kom tillbaka och städade mer men det var långt ifrån bra!! Bra städ fullständig katastrof !!!!  Skräp!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Betala INTE. Ta kontakt med konsumentombudsmannen i kommunen och prata med han/hon. Du har ju beställt en "vara" som du inte är nöj med. Du skulle aldrig ha betalat en vara som var fel eller sönder om det kom på posten, Eller hur? Stå på dig!! Lycka till

2010-12-13 @ 12:29:22
Postat av: walla

Tack Kamilla!!! Det ska jag göra!!

2010-12-13 @ 12:38:17
Postat av: Lizzi

Skämmes ta mig fan!!

2010-12-13 @ 17:10:29
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Fia

Betala inte! Stå på dig Malin! ;-)

2010-12-13 @ 19:19:54
Postat av: Johanna

Hej Säffle! Ring ngn av tjejerna på Medborgarkontoret i Stadshuset, de är konsumentvägledare i kommunen och kanske kan hjälpa dig. De nås på 81 60 00. //Karlstad

2010-12-13 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0