Jag lever...

Efter att ha levt på bubbel & Amarone en hel helg så kan jag säga att tjofdderittan va trevligt vi har haft det. Har under helgen även fått ett erbjudande!!! Och till det säger jag *************** !!!

Vår värd under helgen, Sandras Farbror fantastiske M har ju ärligt talat världens BÄSTA JOBB!! Har honom att tacka för allt!!! Vi har träffat Anders Fridén!!! + massa andra på VIP-området. Men det bästa av allt. Mr Åkerfeldt i Opeth. Min husgud. Jag höll på att döööö när han kom in på området och ställde sig framför mig. Där stod han FRAMFÖR MIG!! Jag var stum i 1 timme haha. Till slut efter att ha minglat runt & andats hans luft tog jag mig mod & gick fram till honom. Jag frågade om jag fick ta en bild & han sa givetvis. Hur trevlig som helst & det enda jag fick ut mig va att jag var såå hedrad, vilken ära!!! När fotot var taget fick jag en kram & sen grät jag. hahahahhaha  Ja herregud... hallå vuxna kvinna

SEN KOM REGNET... BIG TIME!!! Och herrejösses i havet var det regnade. Innan det att han där uppe öppnade kranen så regnade det åxå men inte så att man inte såg framför sig. Nu var det lervälling & DJUPA pölar överallt! Jag & Sandra har ALLTID STÖVLAR.... inte nu..??? Därför att väderleken sa att det skulle bli jättefint efter kl. 14.00. Tyvärr så kom det ett oväder från öst & jag har aldrig någonsin varit med om något liknade! 

http://bheartl.blogg.se/images/2010/tack_80796684.jpg
FÖR ALLT I HELGEN. Tack för husrum, mat & dryck. Lätt en av de bästa helgerna i mitt liv!!!

Fina flickor kommer till himlen
vi kommer till 5:te våningen på Östermalm
hahahahahhaha


Kommentarer
Postat av: sara

du verkar ha haft en sagolik helg! Vilken lycka att träffa sin stora idol. GRATTIS!

2010-08-09 @ 12:52:47
Postat av: Gizze

Låter som du är mer än nöjd! Härligt!



Kram Gizze

2010-08-09 @ 14:44:07
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: walla

Jag är jättenöjd!! :D

2010-08-09 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0