En godnatt puss kanske :D



Jag har blivit en liten sate.... ja, det är sant. Jag gör något som jag inte borde göra... Jag har under 3 veckors tid gjort fruktansvärda saker. Mår bättre tror jag men min kropp (mage)säger .... Förtusan Walla ta de lugnt!! Du ska ju leva på bönor, grönsaker & RITZbullar haha Följer Farbror doktorn order så....

Jag äter en jävla massa kött!!! Hutlösa mängder... eller ja, äter 1 gång om dagen i allafall och alltid kött på min plate. Jättekonstigt men ska jag behålla hälsan så okej...BRING IT ON!! Jag är inte den som är den. Rikard min chef är så glad att jag äter så han blir nästan tårögd. Men fattar ni va jobbigt det är att äta när man är så torr i munnen så man knappt klarar att sväja. Förbaskat bra bantningsmetod.
Ja, så mallawalla är numera en liten köttätandesate igen... Förbannade sjögren!

Men som vanligt så ler jag bara & tycker allt är löjligt bra!


GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Ja le för faan le ;-D



Nej...så hemskt det lät, men välkommen i klubben- älskar grönt men fisk kyckling och allt gôtt kôtt gôr krôppen gla (iaf alltsomoftast)



Sov gott.....

kraaaaaaaaam

2010-08-30 @ 21:43:58
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Men ursäkta vart är din hals? Hahaha

2010-08-30 @ 21:49:30
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: walla

min hals hahahahhaha den försvann tydligen hahahahhaha

2010-08-31 @ 08:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0