Trevlig Fredag Svärje!

48b743dee824df8a256beb3fc567a16f.png

Va som de flesta svenska familjer å ät svenskt= Tacos. Tydligen så är det vad många svenska barn tror.

Svensk middag= Tacos

Svensk festmiddag= fläskfilé & potatisgratäng

Nu blir det sätta på sig ansiktet som fastnat i något konstigt inatt. Min dröm om att jag satt inlåst i en burk har satt tydliga spår. Ser ut som jag regnat ner.. jobbigt. Men som sagt på med manteln & swosch så är jag fit for fight igen.

Jobbar hela dagen idag.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Haha...ja nutidens ungar , vad står Sverige för ...



Här ska d bli dusch och hårtvätt, och ansikte på ...håret blev så äckligt av allt regnande igår (kan ju möjligen va sprayen haha)



Seg som attan är jag.. men på spisen puttrar en gris...får väl se vad det blir av den ;D



Ha en nice dag!



Kram Gizze

2010-04-09 @ 09:12:43
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0