GRATTIS!!!!!

Till Frida, Alvas storasyster som fyller 18 år idag... eller det va visst igår. GAAAAAAA Förlåt snälla söta Fridahjärtat!!
Fast jag vet att det fylls år idag... AHA!!!! Din mor...  Då blir detta grattis även till henne åxå. Grattis Ingela :D
Alva ringer sen & så får vi helt enkel låtsas att det är igår :
En jättestor cupcaketårta får ni givetvis:
Alva tycker givetvis att du Frida ska få lite nya hästar...
en vit:
Janów Podlaski-födda Etman är Arvak Nords tredje vita arabhingst. 21-åriga Etman blev hingstchampion i fjol på nationell C-show i Umeå. Han tilldelades där sin livs högsta poäng –  90,33.
En svart:
en brun:
och sist men inte minst en liten julgris :D
Ingela får ett nytt hus så hon inte ramlar i trapan mer hahaha
GRATTIS IGEN!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hurra för min grannar säger jag då ;D



Ja visst är maten viktig, och viktigt att man äter tillsammans, hur få eller många man än är!



Solen skiner här också idag!!! Blev så glad när jag kom upp för gårdagen var inte kul alltså...kallt , blåsigt och den förbekade snön...



Önskar dig en härlig torsdag!



Nu blir det Frulle..med stooora muggen Kaffe



Ha de ;D

2010-04-22 @ 08:33:51
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: fridasannaingela

Frida o Ingela hälsar så gott från Säffle o tackar för de otroligt fina presenterna men vi såg inget stall till huset o alla hästarna .. ingår inte det .. snålisar ; ) gonattkram från oss, förmodar alva somnade i badkaret för vi hörde inget ifrån henne <3 KRAM <3.

2010-04-22 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0