Fixar & trixar med dagiskorten

Dom blev jättebra korten jag tog på Alva & hennes dagisgrupp idag. Jag satte alla. Barn & fröknar i ett hav av vitsippor. Flera av barnen hade plockat vitsippor som de hade i handen. ÅÅÅÅ va duktiga & fina dom var.
- men neeeeej, klart jag inte kan visa. Inte hela kortet i allafall men Alvapalva kan jag visa :)
Fotade åxå Olas fantastiska verk...detta är dock bara en liten del av något mycket stort och hela den stora är täckt av ögon. Skitcool!!
Nu måste jag sova. Godnatt alla där ute. Zov gott ZZZzzZZZZ

Kommentarer
Postat av: Sara

söta fina Alva. tack detsamma, sov så gott

2010-04-28 @ 22:36:15
Postat av: Gizze

Duktig du är!



Fina Alva, så mysigt med vitsippor!



Oj så många Ögon......alltid nån som ser oss ;-D



Natti



2010-04-28 @ 22:40:29
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Vackraste Alva!!

2010-04-28 @ 22:51:09
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ser allt Bianca i bakgrunden. Kan man inte få ett litet smakprov,så nyfiken. Kramis

2010-04-29 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0