En Lördag i bilder :)

Jag & Alva fick med oss Brittan till Kristianstad idag. En heldag med shopping, mat & massa mys :)
Vi köpte skor. 2 par till Keiren & 1 par till Alva. Freja fick åxå en present...en jättefiiin!
Freja sötnos :D
Hon är stolt som en tupp i sitt nya skärp.
Vårt ragg som jag tidigare visade..hahahaha stackare. Jättepackad sen köpte hans "polare" mat till han, placerade honom i ett hörn och sen gick dom!!!
Efter Kriatianstad & skoköp åkte vi vidare till EKO-hallen. Jag tittade på utemöbler..
Alva tittade & hittade ett rymdskepp
Farmor hittade möbler till Freja
Nämen titta, möblerna råkade visst följa med hem :D, Freja is in heaven. Hon hoppade upp på stört & drömde sig bort.
Tack snälla igen :)) Älskar er!!
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Min dator har varit trasig & jag har inte varit här på länge :(

Men nu är jag tillbaka. Fina utemöbler.

2010-04-18 @ 14:07:52
Postat av: sara

wow! snyggt bälte

2010-04-18 @ 14:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0