07.22

Sovit underbart. snosat Freja hela natten..dock har hon släppt väder så in i så hm... det var nog mitt straff från henne för att jag inte varit hemma.hahahaha
Tågresan hem igår va även den UNDERBAR!!! Ingen åksjuka så jag rekommenderar tuggummi som du köper på apoteket om du nu råkar va åksjuk.  Tänk att få åka ett fullsatt X2000 i 4 timmars  utan att behöva kräkas var 5 minut. Härliga rena toaletter som om du har RIKTIG tur faktiskt är lediga!!!!! Magsjukan på hemmaplan kommer numera att vara himmelsk för där ligger man faktiskt i sin egen säng & man har tillgång till SIN EGEN toalett HELA TIDEN!
I morgon kommer ALVA heeeeeeeem!! I morgon kommer även min älskade Mamma & Pasppsilappsen Per. Dom ska fira påsk med oss här nere & det är perfekt för Alva åker med dom.

Idag står jag åter igen på en trappa ner-mark. Tillbaka till vardagen fast en mycket trevlig vardag. En vardag med massa galenheter & löööve!!
2008-12-17 - OPETH från Debaser Medis
Och till min andra andra hälft Piik säger jag bara...
- vadå, vad menar du...nääää...
- men Malin...vad har du där..
- va?? ingenting
thöörd floor.  Älskar dig!!
Förövrigt så önskar jag er alla en trevlig

Kommentarer
Postat av: Gizze

Härligt gumman!!!



Ha en bra dag i undre världen hahaha;)



Och förstås, en redigt go & gla påsk!!!



Kram Gizze

2010-04-01 @ 08:50:56
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Härligt!! Välkommen hem:o) KRAMMM

2010-04-01 @ 13:27:08
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0