Walla hjärta DÖSNYGG VÄSKA & ännu snyggare skor!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAA vilka fynd jag gjort idag. Jag & Lisen åkte till loppisen som var i en trädgårs i hopp om att hitta lite barnkläder.  Tyvärr fanns det inga barnkläder men vad vi hittade!!!!! Det fanns så mycket sjukt snyggt. Massa 50-60-tals kläder i orginalDeLux! Jag köpte en 50-tals kavaj/jacka. Ett par äkta Marc Jacobs skor för 200 spänn! kostar minst 2500 kr, ett par röda skinnhandskar och en väska!! Ja jävlar i havet vad lycklig jag är att jag hittade loppislappen på stan häromdagen. Lisen köpte ett par acne-jeans för 200!! Dösnygga.





Kommentarer
Postat av: Lizzi

Ja jävlar va vi fyndade:o) Hihi...va vi kan!!

2009-09-12 @ 19:46:52
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag bara älskar att folk med mycket kläder har garagesale med bra priser :D Jag vill också gå på såna!

2009-09-13 @ 20:46:41
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0