Godmorgon!

Tack till er alla som hjälpt mig!

Det värsta är att vi gillar båda JÄTTEMYCKET!! Det är det som är det jobbiga.

HM...  Med tanke på att jag flyttat 50 mil bort från min familj så spelar det ingen roll om jag bor 5 km från stan.

Jaja, visning idag kl. 18.   Vi känner nog ganska snabbt hur vi känner.


glömde en sak.... :

Varför bryta en tradition!!!! Alva ligger i hög feber. Så här dagarna innan en Säfflevecka.
Säffleresa brukar ju sluta passande nog med magsjukan, vattkoppor, influensa, ebola, digerdöden .... GIVE IT TO ME!!!
Vi åker ändå ;)


Kommentarer
Postat av: syster Åsa

hej hopp! malin kan du ringa mej när du får tid över:) kraaam

2009-09-30 @ 08:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0