En lördag på jobbet...utan chef ;)

Med en chef som är på semester i Danmark så kan man göra vad man vill ;) Va på jobbet strax innan 07.30 så jag hade god tid på mig & fixa all mat...  skulle nämligen åxå baka vårt berömnda foccatiabröd själv idag. Lisen kom kl. 9. Allt har gått kanonbra.

Om man inte har chef på jobbet så kan man spela vad man vill & hur HÖGT man vill. Hyllade mina älskade snyggovänner:



Detta har vi serverat:




2 helgalna säfflisar...då kan det ju bara bli succé


Puss å kram alla, nu drar vi till affären och handlar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni måste ha haft en enorm kundström, så snygga som ni är.kraaaamm

2009-09-05 @ 17:11:07
Postat av: Linda J

Ser huuuuur gött ut som helst! Å snygge ä ni å!

2009-09-05 @ 21:08:13
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Kamilla

Alla bilder som du lägger ut på maten ser så förbaskat gott ut. Vi drar ner någon helg, jag och Linda och svullar:)

2009-09-06 @ 09:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0