09.12

Sorry för dåligt med inlägg igår. :((  Frejisen är inte riktigt 100..pepparpeppar!! Snälla bebis bli inte sjuk!!
Hade en kanondag igår. Mycket folk på jobbet, VIP-kväll för ny inredningsaffär i stan, Idoltrevligt med familjen soffan & inte allt för sen kväll i säng = pigg Malin.

Nu ska jag tvinga i Alva ett par byxor. Det är faktiskt inte sommar längre.

-Man är inte lika snygg i byxor för jag är precis som du mamma, vi har inga rövar.  Fast du är inte riktigt som jag. Jag har ju inåtmage & du har lite utåtmage

hahahahaha





Mera Doom åt folket!

heeeejråååå :)

Kommentarer
Postat av: Lizzi

HAHAHAH Älskade lilla Alva :o) du ger oss allt många härliga skratt du!! Hoppas ni får en dunderbra dag!!

Hörde inget från dig igår så jag kommer in o kollar läget idag. Puss o Kram

2009-09-24 @ 10:52:10
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0