Några vackra ord....

Tänk vad lustigt det är med detta bloggande. Man "träffar" människor över hela världen. Vissa fastnar man för & andra springer man bara förbi. Jag har många läsare över hela sverige som läser om mitt liv här i Sölvesborg & de flesta har jag aldrig träffat. Har ingen aning om vilka de är & att ni väljer att följa mitt liv tycker jag är helt undebart.  Många kommenterar aldrig men för mig spelar det absolut ingen roll. Jag ser ju att ni läser och det räcker. Idag fick jag en kommentar. Och hennes ord gjorde mig så himla glad. 

Tack snälla för din kommentar, jag blev alldeles tårögd av det jättefina du skrev.  Vem du nu än är så ååååååååååå vad glad du gjorde mig nu. Nu kommer jag sova skitttgott

Kram å godnatt


Postat av: Gizze

Hej!

Jag har läst din blogg länge-halkade in här för en tid sedan...
Läser om Dig/din familj, vardag som fest - tycker du verkar vara en enastående-fantastisk människa- som tar hand om alla dina barn & tar till dig de extra barn som "hör till"!!!
Precis som det ska vara- fast det så sällan är så här i världen- en eloge till Dig!
Kram Gizze

2009-10-29 @ 21:08:35



Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej!



Jo- visst är det så- man snubblar över mycket- märker inte allt & alla-men blir Glad av att det finns människor som värnar om Barnen & kärleken- det som är meningen med livet- hoppas du sover sött;))) Kram

2009-10-29 @ 22:51:59
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Walla

tack snälla igen...



ZZZzzzzzZZZZzzzz se, jag sover redan ;))

2009-10-29 @ 22:57:47
Postat av: Linda J

ryyyyyyyyys

2009-10-30 @ 07:39:31
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: fridasannaingela

hennes blogg kommer jag att kolla på ibland, riktigt bra middagstips faktiskt, mat recept bild - allt !

Kan behövas, har sååå otroligt taskig fantasi.

2009-10-30 @ 07:44:30
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och önskar dig en trevlig helg! :D



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-10-30 @ 07:57:44
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och önskar dig en trevlig helg! :D



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-10-30 @ 08:03:05
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0