KalasDags!!

På Onsdag fyller Alva 5 år. Det stora 5, femma, The big five! Självklart ska vi gratta henne så hon ramlar baklänges :) Vi ska även samtidigt gratta SnyggAdde & ÄktamakePeter som redan har fyllt år.
I detta nu sitter jag & Alexander, Åsas son, Freja & myser i köket. Alla andra sover. Vi ska fixa frukost, kaffe och så ska jag börja förbereda för middagen som blir ThaiThaiMat. En Gryta med kokosmjölk, chili, limeblad, kyckling Å massa annat. Min blir samma fast med cornfilé. Corn is the shit!!  Ska även slänga ihop mina berömda nudlar.

- YRSAAAAAAAA Kom hit nu vankas det nudlar ;)

Nä, nu har jag inte tid med er.. måste börja fixa.

Pussen å kramen

liiiten Alva 2,5 år

Kommentarer
Postat av: fridasannaingela

å alva ligger o sover med storasyster framför tv´n, hon slocknade innan idol hade börjat !

den ungen skulle kunna sova på en femöring !

2009-10-10 @ 09:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0