Idag har jag :

1.  Kollat på ishockey i Grums. Alexander spelade med sitt lag skiten ur grumsera, vann med 12-0.
2.  Lagat middag till la familia: Pasta carbonara och pasta med goooood tomatsås
3. Träffat Ida & Marie & haft kanelbullensdag-kalas
4. Träffat Åsa med familj
5. Glömt dricka upp mitt kaffe 3 ggr.
6. njutit av all helgalen värmländska runt omkring mig. hahahahahaha = Syster Ida säger " vet du" efter typ allt.
7. Lämnat över min & Olas fotobok som vi gjort från Åsas & Peter bröllop.
8. Ätit 4 tekakor med smör & honung till detta ljuvliga nyttiga har jag druckit kammomilte
9. Inte träffat Piik... ska dock det i morgon!  :))
10. inge mer...

Har självklart dokumenterat allt i bilder:









tagen på bar gärning!!!






Kommentarer
Postat av: Lizzi

Va härligt!! Ååå va stor Adam blitt:o) Hälsa alla o Piiken imorn förstås:o)

2009-10-04 @ 23:07:20
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0