GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Förlåt alla för att jag varit dålig på att skriva, det händer alldeles för mycket i vårt liv just nu!!!! Hänger inte med själv. Känner mig stressad över vårt husköp och det har tyvärr satt sig på skallen nu. Har en helt fruktansvärd huvudvärk som aldrig ger efter. Ena stunden är allt himmel & andra stunden pannkaka. Ena stunden är det bara vi som vill ha huset & andra stunden vill alla ha det. GAAAAAAAAAAAA jag blir fan galen!!!


-Ursäkta..


-Tillbaka. Freja vaknade.

Som sagt vi vill ha ett slut på detta nu. Vi vill ha huset. GE OSS DET NUUUUUUUUUUU. Kan säljaren inte bara bestämma sig för att låta oss köpa det. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Skulle vilja visa er hur jättefint det är men vill inte blotta mig med det nu. Inte förrän vi ( om vi får ) köpt det.

Ska lägga mig i soffan nu & kolla lite på TV. Lär nog somna på 2,4 sek

ZZZzzzzzzzzzZZZZZzzzzZZZZzz


Kommentarer
Postat av: mitha

Hoppas så att ni får huset ni suktar efter nu. Håller tummar o tår så de blir blåa!!



ha en bra dag



KRAMAR

2009-10-20 @ 07:52:55
URL: http://himmelohelvete.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0