Tillbaka :D

Sorry, inga inlägg igår. Jobbade som en galning. Trevliga gäster hela dagen lång. Jag & Rikard sprang säkert till Köpenhamn igår. Ingen som behöver gå till nått svettigt gym här inte. Här tränar man på jobbet!
Snart ser vi ut så här:


Idag är jag ledig. Skulle egentligen behöva göra massor men jag, Keiren & Freja vaccinerade oss igår så jag har inte sovit mer än nån timme inatt. Freja fick feber & både jag & Keiren hade censurONT i armen.  Känns mycket bättre idag vilket är tur för i morgon ska de jobbas igen.
Nu blir det frukost & massa kaffe bjuder men först  Lite bilder från dagarna som gått.
På name it får alla barn som ritar ett hjärta till deras skyltfönster ett mjukisdjur. Jättegulligt.
Alvas gräslök. Planterat juni-09. Ser liiite ledsna ut men dom ska INTE slängas!!!
Fina STORA stjärnan sitter uppe. Utanför typiskt Blekingevinter. Grönt & grått & svinkallt!!! (+10)
Nu kom Yrsa :))  Välkommen Yrsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh pussa-på-armen!!!!

hoppas ni mår bättre snart, jag kommer själv ihåg hur dåligt jag mådde efteråt :(



AHHH, SABATON & ANVIL TLIL SWEDEN ROOOCK!

2009-11-28 @ 10:25:23
Postat av: Linda J

Aaahaha...vilken äckligt grotesk bild på supermuskelmannen, uiiii! Trevlig lördag! Kraam

2009-11-28 @ 11:15:52
URL: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0