Sölvesborg 24/11 08.04 +9

Idag har alla elever & dagisbarn studiedag här i stan = alla underbara pedagoger ska äta mat = mycket folk på jobbet. Jag & Rikard the samuray förberedde en himla massa mat igår så strax bär det av till jobbet för att fixa. Hjärtligt välkomna!!
9
Eftersom dagiset är stängt idag så kommer Älskade farmor  och passar barnen idag. Alva hoppade högt av glädje och ligger redan i soffan & väntar på att hon ska komma.
NÄ, nu har inte jag tid med er, måste sätta på mig ansiktet & lite kläder.

Over & Out

Kommentarer
Postat av: Gizze

Åh- nu blev jag ju hungrig Direkt....;))



Men får nöja mig med en stor Kaffe så länge-nyss hemkommen från en härlig promenad!



Lycka till i rusningen...



Gizze

2009-11-24 @ 09:34:33
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Ja idag ska vi mätta många magar:o) Är snart på ingång!!! KRam

2009-11-24 @ 09:39:01
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0