Min lilla hörna :)

Så här ser min lilla myshörna i köket ut. Jaja...sladdarna är grymt osexiga men vad gör man. Ska gömma dom i nån snygg påse eller nåt.  Vet precis hur den ska se ut & jag har INTE hittat den än.

Här sitter jag oftast med tända ljus och slappnar av. Inte ett ljud, inget syskontjat, ingenting. Bara jag & bra musik i lurarna. NEJ!!! jag röker inte, tändaren har jag tänt ljusen med. Ser ju ruggigt illa ut..hahaha



Kramen Å godnatt!

Glömde berätta att den berömda 5-åringen med massa trots & djävulstyg var på besök förut. Hon hälsade på i c:a 15 minuter & dessa 15 minuter får vilken människa som helst att vilja fly med stora steg. Den här gången fick 5-åringens mamma med rött hår att se SVART men mamman bet av en bit av tungan, spottade och log....

Godnatt igen

Kommentarer
Postat av: Gizze

Härlig hörna...man behöver sin lilla vrå;) Jag sitter i min källare...som Inte kommer att va med i blogg hihi ser för d*****g ut ;(

Men skön att ha iaf!

Blir snart natt här oxå, ska bara ,ska bara..haha kolla runt på alla sidor först;)



Ja -5-åringar är inte alltid att leka med..men så tycker jag att alla åldrar kan va..med vissa barn-bra att du bet dig i tungan ;D



Har sovmorgon i morrn..men sen är det full fart från halv två till halv nio-så det gäller att få lite gjort på morgonen/fm.. ..så jaja ja ska gå & lägga mig ;D



Zweet Dreams



Kramen

2009-11-23 @ 22:11:48
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0