jul jul jul..



När man bor 50 mil bort från familj så måste man planera in i minsta detalj när det gäller jul m.m.  En sak som jag hade som "krav" om jag & barnen skulle flytta var att Julen ÄR HELIG & Julen kommer jag att fira i Säffle. Julen hemma hos mamma är jätteviktig.  Ola sa självklart: JAAAAAA!
Så nu är vi här. Julen-09 kommer som sagt att firas i Säffle tillsammans med hela min galna familj.
Jul i Höla & nyårsafton i Sölvesborg. Tyvärr kommer inte Keiren fira nyår med oss för hans biologiska pappa kommer & hämtar honom hemma hos mamma den 28 dec. Han kommer att stanna hos honom i en vecka.

Hej hej hej




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp!

Samma här julafton är hos mamma och pappa ALLTID!

Sen har vi ju firat på juldagen på näset. Men Julafton måste vara med mamma och pappa :-)

Kul för honom att åka med pappa över nyår kan jag tro. Kram

2009-11-12 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0