Jag pyntar å fixar....

Oj vad jag krånglar å fixar å donar. Det blir så grannert grannert i stugan.  Ola fick det stora hedersuppdraget i år..:D
Inhandla dörrkrans!!


Det blev en sån här


Tidigare idag slängde jag in Keiren i bilen och körde mot Bromölla. Vi skulle inhandla blockljus till adventsljusstaken Å lite annat smått å gott.

Mot SherwoodSkogen

vi var hungriga & stannade vid värsta vidriga lortiga haket. Varför måste det se ut så här. Snuskigt golv & megaskitiga bord. Trots att det bara var vi där & personalen stod å hängde!!!! BLÄÄÄÄ!! Aldrig mer!

På IcaMaxi köpte vi dyra men oemotståndliga kalendrar.



Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Linda J

Men är det... (säg till om jag tror heeelt fel nu) med legobitar i? I såfall är det ju hur skojigt som helst! Var hittade du dom? (om det nu är sånna) =)

2009-11-28 @ 19:32:11
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: sandra "piik"

MEEEN vilket myspys!!!!

2009-11-29 @ 12:50:33
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0