Jag drömmer..

om allt & alla! Varje natt drömmer jag en massa konstiga saker som natten till Fredagen förra veckan.
Johan Edfeldt!!! I KNOW!!!!!  Hur jävla galet är inte det!! Han drömde jag om. Kommer inte riktigt ihåg vad han gjorde han va bara där. En säfflekille som jag inte pratat med på säkert mer än 15 år!! Fattade ingeting. Har inte ens honom som vän på facebook..hahahahha. Undrar om han vill mig något..hm.. Han kanske sitter & har något jätteviktig att berätta?
Hela jag var formad som ett frågetecken när jag vaknade, sen började jag skratta! Johan Edfeldt, hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Linda J

hahahaha!

2009-11-30 @ 20:17:44
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Kamilla

En mardröm med andra ord;)

2009-11-30 @ 23:07:28
Postat av: fridasannaingela

så konstigt så konstigt, när jag o håkan var i thailand så gick h o en kompis på thaiboxning en sen natt i phuket town, på stolen brevid sitter ... Johan Edfeldt !!

ryser

skrämmande, (men detta va for real, ingen dröm)

han bor o driver körskola i åmål nu

2009-12-03 @ 08:52:53
Postat av: Trudan

Ha ha ha! Honom minns jag också!

2009-12-03 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0