Godmorgon!!

I morse när jag kollade in mitt repotage om bloggen  i tidningen fick jag se en helt vansinnigt dum/rolig kommentar.

En Agnes har skrivit:
"Och vem bryr sig
Är vi på väg mot ett land som snart inte har tid för sina barn för vi måste läsa alla andras blogg som heller inte har tid...osv...osv..Och vem bryr sig om familjen mer än familjen???"

Men kära lilla Agnes tänkte jag.  Det är ju precis vad vi alla gör, bryr oss.  Jag & barnen å alla mina läsare som idag är flera hundra unika varje dag från hela Sverige bryr sig faktiskt.  Mina barn älskar att visa allt som händer i deras liv för tex. sin mormor. Givetvis så skickar vi brev & ringer men som det stod i tidningen så  är Bloggen "en livlina" En snabb livlina.  Tänk att det finns sådana bittra människor som  Agnes som måste skriva i ord & visa hur arg & bitter man är på samhället. Man behöver inte följa en blogg. Man har faktiskt en val att inte läsa eller titta alls. Hon är garanterat en person som gnäller och klagar över allt. Stackars lilla hon. Hon behöver en hjärtekram som driver ut allt gnäll.

En kärlekfull puss & kram till Agnes så hon blir gladare :))



NU till något ännu roligare:


Idag får vi ny frys/kyl/torktumlare å massa annat smått å gott. 







Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

haha ja men visst är det tragiskt. Människan är väl så missnöjd över sitt eget liv att hon måste gnälla på allt och alla!



Ja hon behöver nog en kram o puss för att muntras uppS



men av mig får hon då ingen mohahahahahaha hon kan sitta där och tjura bäst hon villS



Men DU/NI får en kram iaf <3

2009-11-19 @ 09:00:40
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Gizze

Hihi- ja se hur d kan va.....men hon mår säkert inte bra- hon borde äta mer chokla´



Önskar Er en bra dag! Åh va kul med nytt!!! Ja vill oxå ha ;D



Kraam

2009-11-19 @ 09:12:51
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Linda J

Stor kram till stackars Agnes! Och bamsegrattis till nya mat o klädsamlare!!!

2009-11-19 @ 09:39:56
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Trudan

Det hon kommenterade kanske stämde mer in på henne själv, vem vet? Fint repotage! Redan lokal kändis, minsann! Skoj!

2009-11-19 @ 16:08:41
Postat av: mamma

Jag sänder en stor kram till Agnes jag med.

2009-11-19 @ 21:51:48
Postat av: Sassa

Du e allt för go du. vi hoppas att hon bara hade en dålig dag, livet är för kort för att gå runt och vara sur, och specillt vara upprörd för något som någon annan skrivit, som därmed är frivillig läsning. funkar vitvarorna bra då?:)

CIAO:)

2009-11-20 @ 15:31:57
URL: http://storyofsassa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e allt för go du. vi hoppas att hon bara hade en dålig dag, livet är för kort för att gå runt och vara sur, och specillt vara upprörd för något som någon annan skrivit, som därmed är frivillig läsning. funkar vitvarorna bra då?:)

CIAO:)

2009-11-20 @ 15:34:45
Postat av: sassa

Du e allt för go du. vi hoppas att hon bara hade en dålig dag, livet är för kort för att gå runt och vara sur, och specillt vara upprörd för något som någon annan skrivit, som därmed är frivillig läsning. funkar vitvarorna bra då?:)

CIAO:)

2009-11-20 @ 15:35:08
URL: http://storyofsassa.blogg.se/
Postat av: sassa

apropå seg dator som ja skrev i min blogg, därför du få så många gästboksinlägg:P haha.. :)

2009-11-20 @ 15:36:48
URL: http://storyofsassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0