FRÄDA!!

Och det har jag firat med en "vägamigmorgon". Äntligen har jag tappat allt som jag skulle. 21 kilo skulle bort. 21 kilo är borta!!!! ALDRIG mer ska detta graviditetshänget komma tillbaka. 3 barn räcker. INGA MER BEBISAR FÅR gegga till min arma qvinnokropp. punkt slut! Efter första så var det bara lite jobbigt. Efter barn nummer 2 var det JOBBIGT & efter barn nummer 3 : men far åt tjosan va jag har slitit. Det märks att man inte är 24 längre.
Dessa 21 flottiga Frejakilon är borta så det ska vi fira med... hm...... Oliver, rödlök, ostar å vitt bröd!!
-Grattis Walla!!!!!
-fina blommor till mig!!! aaaaaaaaaa va snällt!!!


Trevlig helg på er!!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Vad duktig du varit! Klart du ska fira!



Hoppas ni får en Underbar helg!



Har haft strömavbrott pga nåt fel, men nu är iaf kyl, spis & Dator igång Jippie;)))



Garderar med extra godis till kvällen- om det brakar igen;)

Kram Gizze



2009-11-06 @ 13:40:25
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lola

Ååååhhh Grattis!! Superbra jobbat och härligt för dig. Längesen jag var inne här och läste men har läst lite nu och jag är superglad för din skull. Lycka finns!! kanske hittar man det på ovanliga och oväntade platser. Men ack så härligt det känns.

Kraaaaaaaaaaam

2009-11-06 @ 20:16:37
Postat av: Kamilla

Härligt!!=))

2009-11-06 @ 23:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0