En stycke Elisabet!!!

När jag studerade i Karlstad på Nobelgymnasiet för en himla massa år sedan så hade jag många superfina klasskompisar. Men det fanns 1 som jag kom allra närmast. Hon hette Elisabet & vi satt nästan ihop. En helt underbar människa med massa brunt långt hår, hål i näsan & jaaaa vi var nästan kära så bra vänner var vi. Sen slutade jag i skolan & på den vägen så blev det inget mer. Jag har tänkt många många gånger på henne & försökt att hitta henne. Har googlat & sökt på facebook m.m utan resultat. Ett år så fick jag tag på en adress i Karlstad, skickade ett brev men fick tillbaka det.
Idag addade hon mig på FB!!!  Jag höll på att ramla baklänges. Shit vad glad jag blev... glad jag är!!  Fick åxå se att jag stavat hennes namn fel när jag har sökt henne det var väl därför jag inte lyckades hitta henne.
Så här minns jag henne... fin va!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Silken fin blogg du har malin:) kommer verkligen forsätta läsa den:)

Ha de bra kramar Sandra "inne på Liv:P"

2009-11-18 @ 22:51:08
URL: http://storyofsassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0