HEEEEJ å godmorgon :)

Vi har gjort en himla massa under helgen så mitt godmorgon till er alla får bli

"helgen i bilder"

fantastiskt granner biler :D



Jag & Yrsa ( The samurajChefs  väluppfostrade dotter) kollade in vårmodevisning i city


Yrsas mamma och Rikards fru va lätt den snyggaste!!


FESTIVALSMARK!!!!!! The road!



Lunch i bilen


Keiren hade 2 kalas att gå till.  Very nice!


Kl. 19 på lördagskvällen var det dags för middag på Salvatores. M M M



Dessert som vi fick skicka tillbaka. Kom ju på att det är gelatin i pannacottan :(  Servitören fick panik och bad tusen ggr om ursäkt sen fick vi glass :))


Jag älskar felskrivningar  haha             Kollade självklart på detta. Vad har hon gjort med hakan???

 

ÄlsklingsAlva kom hem i går lagom tills vi skulle åka på genrep för hennes dansuppvisning på Onsdag


Efter dans blev det gungkalas i solen hos farmor & farfar.


Måste även meddela alla att ALLA biljetter till Showen på onsdag är slut. Som tur var så hade jag förköpt 6 biljetter på order  till Mia, Vilda, Britt, Ola, Keiren och Mig såklart. Hade jag vetat detta så hade jag givetvis köpt fler eftersom jag vet att många fler vill komma. Kasst tycker jag för det var jättemånga som inte fick biljetter. :((

Kommentarer
Postat av: Mia

hej hjärtat. Vad hände med värmen? jag vill inte gå ut idag. det är kallt :( va snygg stora killen va när han skulle på kalas, en riktig 10 poängare :) puss puss puss

2009-05-18 @ 09:31:28
Postat av: Lizzi

Ser att ni haft en skön helg!!

Ingen dansuppvisning för mig på Onsdag alltså...

nu blev jag ledsen i ögat faktiskt:((

Kramen

2009-05-18 @ 11:05:27
Postat av: frida

du får ge som förslag att ha en exrta föreställning så att vi alla kan få gå.. =)

2009-05-18 @ 12:03:34
Postat av: Pocca

Gött att hon e hemma! Hoppas hon har haft det bra!!! Ser att ni har haft det i alla fall!=)



Kramen

2009-05-18 @ 12:26:47
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: justidag

Hmm Lizzi vi får gråta tillsammans.



Ni ser ut att må bra ser fram emot en träff snart, vill gärna dela med mig om lite häftiga grejor som händer i mitt liv.



Kram

2009-05-18 @ 13:30:17
URL: http://justidag-pappa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0