Skolavslutning-09


Detta blir nog ett av de tråkigaste avslutningarna vädermässigt sett på åratal. Det har regnat hela natten och det är inte mer än 13 grader ute. När man slutar skolan så ska det va soligt, varmt och sommar.  När vi slutade skolan som barn så väntade alltid ett tårt & glasskalas hemma.  Vem känner för det nu när allt är grått och tråkigt.  Ola får väl vandra in på RITZ eller ta med barnen till glassbåten så blir det nog bra ändå.  Jag kan va deras privata sol trots att jag ska jobba hela dagen.

Keiren ska läsa en dikt högt för skolan som han har skrivit själv. Läs och njut!! :)

Fåglarna kvittrar och solen skiner
Midsommarafton närmar sig
Man går barfota i sanden och har vattenkrig
ROCKFESTIVALEN ÖPPNAR!!!




Kommentarer
Postat av: Linda J

Underbart!

2009-06-12 @ 09:22:47
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Anonym

helt fantastisk klockren bild du ritat, och ola passa as-bra i sin nya mustach ;) ni är bara bäst

2009-06-12 @ 09:30:20
Postat av: mamma

Den underbara teckningen av er alla vill jag ha ,som en tavla. TACK KRAMMMM.

2009-06-12 @ 09:33:51
Postat av: Pocca

Jag är imponerad av dikten=) Klickrent!



Kramar

2009-06-12 @ 11:32:30
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trist väder här oxå idag! Men tårta blev det ändå!

2009-06-12 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0