Ljuvliga hetta!

Haft en helt underbar dag. Jag åkte till Sölvesborgs eget medelhav, Sandviken förut. Ensam!! Bara en väska med vatten, tuggummi och 4 skvallertidningar följde med. Jag njöt så länge att  jag fick ont i ryggen.  Min brassestol blev bortfestad på SRF så jag hade bara en liten filt med mig.

Har även varit på glassbåten med Britt & Noa, haft besök av en gammal vän till Ola som bor så långt upp i Sverige man kan komma, Gittan, Olas moster va här med present till Keiren.  Allt har varit kanon så varför inte avsluta denan lördag med en maginfluensa!!! Jo man tackar. så pass fint magbesök har vi fått. Lilla Freja är så himla dålig. Tittar i burken varje 20 min. 

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!  Vår familj har alltid en så bra taiming med allt!

Kommentarer
Postat av: Mia

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! jag som kysste flickan innan, dålig tajming kan vi nog kalla det, hehe. stackars freja :( puss (på avstånd)

2009-06-27 @ 22:09:11
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0