Lite bilder från igår & Idag :)

Jag & Rikard har jobbat häcken av oss idag.  Och överdriver inte om vi båda nu är världsmästare i "jobba-i-svettig-kockrock".
Så varmt!! Rödrosiga kinder så det sjöng om det.  Vackert så det förslår :)

 Sorry alla att jag inte berättat att Alva skulle bort den här helgen. Men som sagt fick reda på det samma morgon hon blev hämtad & som sagt igen.. jag hänger inte med i svängarna själv.  Hinner varken andas, sitta, stå, ligga. Det är en massa pappor överallt. Vad är det som händer????  Känns som om jag hittat vad som orsakat min extrema rörighet. Pratade även med min pappa idag. Det händer inte allt för ofta men är alltid lika roligt. Måste försöka träffas snart, det vore jättekul om dom kom hit.

nedan en massa bilder.

Grattis åxå till lilla Tyra som idag fyller 1 år. Hann inte komma till hennes kalas. Men paket kan ju lämnas senare.  Vi bjuder in oss själva nån dag när Alva kommit hem :) 

Tog oss en tur till glassbåten


Fikade med Lisen igår.  De va INTE igår.  Vi jobbar alltid. Jättemysigt. 



Vi bor precis vid havet & när det är varmt brukar vi gå ner & ta ett kvälldopp. Sagoligt vackert! Tar bara några minuter så är vi där.



Älskade Alva... jag känner mig halv utan dig!! :(((((((((((((((((((

Käkade frukost med Mia idag. Hon fick för tidig present av oss. En klänning från MQ som hon suktat efter läääänge nu. Tyckte de va dags att hon fick den. Hon blev överlycklig. Kerien fick frukostglass.


Godnatt. Nu ska de kramas kudde som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha älskaaar Frejas ögonfransar;) Verkar som det händer en hel del i ert liv nu på alla fronter=)

Ha det bäst!

Kramar

2009-06-27 @ 00:14:56
Postat av: Mia

jag tårar när jag läser, våra liv är ju perfekta. Och den den där rörigheten med pappor hit och dit, vi kanske kan se det som variation i vardagen, ingen dag är den andre lik, vilket gör det mer spännande. Jag älskar dig tusentals mycket. puss

2009-06-27 @ 07:55:29
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0