Fröken rörig is ännu rörigare!

När man tror att man fyllt sin vimsighetskvot till max, när man tror att mer vimsig än så är kan man inte bli... ja då inser man att allt bara varit en förrätt på vad som komma skall.

Jag kan härmed meddela att fröken ännu vimsigare som blivit den vimsigaste rörigaste ;

- it´s me! Lilla jag, Walla, Moi, Mallawalla, Kaluha, Malinska. Kalla mig vad ni vill men this is me,  Ett värmländskt köttstycke fyllt med kaos. Hallelulja Prisat  vere herren å gud å jesus å alla barna

Jag förklarar nu krig med mina vackra men ack så röriga hjärnceller. Tror jag har för mycket skit där inne. Idas Niklas skyller nog på musiksmaken.

Jag skyller på Peston.

Kommentarer
Postat av: Pocca

Jag är fortfarande helt mållös över hur underbara den familjen var... hittar likosm inga ord! Kände det direkt men det var ändå skönt att få höra att din mamma sagt det till både dig och lisen!!! Åh... jag hoppas de får stanna där forever, forever, FOREVER!!!!! Annars kidnappar jag dem tillbaka dit!



Gott att ni haft en sån mysig midsommar. det behövs att få en säffledos emellanåt!!!! Jättefin klänning du köpt också förresten! Snyggwalla!=)



Kramar

2009-06-22 @ 21:17:24
URL: http://poccahonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0