Fortfarande Sjukstuga!!

Fick sjukanmäla mig till min helgalne men ack så trevlige chef i morse. Ola och Freja hmhm ikapp.  Fanns inte en chans att han skulle ha klarat att ta hand om 2 barn. Båda 2 är fortfarande riktigt dåliga.  Jag & Alva är pigga och krya..peppar peppar gånger 2345 ggr.  På Onsdag drar nämligen Killebom- festivalen igång här i stan & då kan jag inte vara sjuk. Hela staden exploderar med tält, marknad, tivoli & massa uppträdanden nätterna långa. Håller på hela veckan.  Jättekul om man är frisk vill säga.  Vi lär ha sjukt mycket att göra på jobbet så som sagt inga bacilusker få sätta sig på mig. Jag spritar mig på hela kroppen 2 ggr i halvtimmen ;)( underbart..luktar rent, kemikalierent :)

Keiren ringde förut och sa godnatt. Han har det jättbra & jag hör hur glad han är. Puh!



Lite kort från igår:

hahahahahahahahaha..  Alva kämpar för att få va med och mitt ben!..öööööööö hahahahahahaha

Klart att Alva skulle få ett par nya skor. Tror det är par nr. 24. Men har man väckt hennes intresse för skor så får man stå sitt kast ;) Känns som om detta intresse kommer bli dyrt.

Fick besöka toaletten med Alva som blev helt förälskat i kaklet och sa:
- åååå mamma va vackert det är, Här ska jag sitta länge!!


I morgon fyller Mia år.  Hurra hurra hurra!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

jag är ju helt knäckt! Ingen mob, vilken prövning detta ska bli :) säkert någon mening med det med, hehe! Va läskigt med er sjuka, jag har dock inte kännt något än och hoppas min fara är över. Jag kommer gå ner till fiskabacken idag med viola när jag lämnat vilda hos Tobbe. sandra skulle ta med min mob dit. jag ringer då eller så kom dit om ni ska doppa er! Älskar dig. puss

2009-06-30 @ 06:28:21
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0