Finaste Kramen..

skickar jag till alla som jag inte kan vara nära idag. Piik, Arvid, Pepsi, lilla vovven, Tobbe, mormor, morfar, Åsa med familj.

Pussen å kramen jättemycket. Och springer jag på en viss person någonstans i Falkvik så ska jag sparka runt mig så hon får ont! Ingen nämnd ingen "förbispringd" hahahahaha

Snart ska vi bege oss vackra & harmoniska till Tredenborg. Där ska vi dansa, ruinera oss på lotter, kasta pil och allt annat helgalet som vi sofistikerade svenska gör denna dag.  På dagen är de flesta som barn & på kvällen super de sig redlösa. Jag är nykter som vanligt. Trivs bäst då. Mina barn har en nykter mamma, inte för att hon måste utan för att hon vill sina barn de bästa.

Glad midsommar på er. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

jag är grymt stolt att vara din vän. puss

2009-06-20 @ 01:47:14
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: syster Åsa

Pusspusspusspusss ÄLSKAR DIG:)

2009-06-20 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0