En massa bilder

Har mobilbloggat jättemånga gånger sen igår för att jag har inte hunnit sätta mig här vid datorn men INGET har kommit in????  Har kollat om allt stämmer å yes, allt är som det sak va. Har ju mobilbloggat i flera månader nu..konstigt!!

Nu är i allafall delar av familjen Säffle på plats. Vi har käkat middag här hemma. Tog med mig mat hem för en förmögenhet och OM VI ÅT!! Trodde kanske att jag hade tagit för lite men hälften är ju kvar. Alla tyckte det va sjuuuuuuuuuuukt gott, jättekul. 

Här nedan är en massa bilder från igår & Idag.  :)

Keiren är laddad & taggad inför tävlingen.

Alva va åxå laddad!! YEAH!!

Alva & Vilda i sina nya klackskor :)) Sjukt lyckliga barn tack vare en man med stoooort hjärta!

Hemma på frukostkaffe hos Mia i morse. Tack gode gud för att dom är hemma igen. Nu är allt som vanligt  :)

Jag, Niklas, Ida & Marie gick till RITZ...kolla tårtorna. Lyckliga Hanna 7 år får världen sötaste tårta.
Tack för fikat systeryster :)

Va inne på vår nya inredningsbutik här i stan & hittade en MalinOla-pryl. Lätt att vi ska ha den. 2700 kr. Men värd allt!!!
Sjukt snygg. Jag blev blixtförälskad.  Atlet hette den och väntar nu bara på att få flytta ihop med kossor, tomtar, hjortar i plast å allt annat konstigt vi har i vår ägo :)

Äntligen!!!! Älskar min vackra mamma!


Jag är sååååååååååååååååå glad!!

Kommentarer
Postat av: Mia

ooo va jag ser framför mig maten ni åt, smakade nog typ -himmel- hehe nu får vi slå våra kloka huvud ihiop och kika på vilken tid vi ska till tredenborg :) puss

2009-06-19 @ 08:37:08
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Lizzi

Åååå välkomna kära vbro fölk o Tösse fölk!!!! Vi ses lite senare idag....Kramen

2009-06-19 @ 10:29:16
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0