Dagen D är kommen!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilken natt, Freja har inte fått behålla någonting. Hela natten, var 20 min. Stackars lilla älskade Freja.  Jag var uppe första halvan av natten & vid 3 väckte jag Ola så jag fick sova några timmar innan vi drar.?

- vadå drar!!??

-JOOOOOOOOOOOO, Idag flyger  Keiren till sin biologiska Pappa. Idag händer det. Herregud! Packade hans väska igår med glada, nervösa Wallahänder.  Keiren är bara lugn och ler.
Vi åker kl. 10.  Och i Kristianstad ska vi stanna & hämta Alva. Äntligen kommer hon hem. :))

Flyget till Oslo som först mellanlandar i Stockholm lyfter 16.30 från Malmö. Tänk på oss då! TÄNK PÅ OSS JÄTTEMYCKET!

Lilla Freja hoppas du inte smittat oss med dina vackra baciller!

Kommentarer
Postat av: mitha

Men fy...nu är jag trött så jag orkar inte tänka men hon äter annan mat också va? Det kanske är nåt hon käkat.....får hoppas det så ni andra slipper få nåt skrutt i värmen!



Lycka till nu Kieren, stora killen. TYcker han är så duktig som gör detta och DU Med!!!! Otroligt bra gjort av er!



Han kommer ha det så bra!!



Stor KRAM o krya på dig nu Freja fisen!!!!<3

2009-06-28 @ 09:08:48
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Mia

jag lovar tänker på er hela tiden. puss

2009-06-28 @ 09:10:33
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0