många trodde bröllop men ni hade fel :)


Keiren ska flyga till sin pappa i Oslo!!!  Han har träffat honom 1 gång sedan vi skildes åt när keiren var 1 år.  Vi träffade då honom i 2 timmar i Karlstad. Keiren va då 7 och både han och jag var så nervösa.  Strax innan vi flyttade ner till Ola så började hans pappa ta kontakt med oss och nu ringer han ofta, skickar julklappar, presenter när han fyller år m.m.  Detta känns helt okej och Keiren är redo att möta honom.  Han känner sig trygg med sin Pappa trots att det var längesedan vi såg honom.  Nu i allafall bär det iväg. *hugaligen*

Den 28 Juni kör vi Keiren till Malmö där han flyger till Oslo (mellanlandar i Stockholm) Hans Pappa har köpt biljetten inkl. ledsagare så Keiren inte är själv. Han flyger hem den 7 Juli, 10 DAGAR!!!!!!! Jag har aldrig varit ifrån min älskade Keiren så länge och det kommer bli skitjobbigt men som sagt, dom är värda att träffas nu och jag är stolt över hans pappa som tagit tag i sitt liv och stolt över Keiren som vågar. Detta kommer bli bra!  Han Pappa bor idag i Oslo med blivande fru & bebis.

Älskar dig Keiren såååååååååååååå galet mycket!!

Kommentarer
Postat av: mitha

INget bröllop? Hänger inte med här?



Detta kommer bli så bra så! Förstår dock din känsla men det ligger väl i oss som mammor att va oroliga!



KRAMAR

2009-06-15 @ 16:39:49
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp
Postat av: Anki

Men va roligt!!! Hoppas han får en toppen bra resa=)

Kram

2009-06-15 @ 16:52:28
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Kamilla

Jag blir alldeles tårögd. Att han vågar Keiren, tufft gjort. Hoppas att det blir bra oxå:)

2009-06-15 @ 17:42:02
Postat av: Linda J

Ryyyyyyyys!

2009-06-15 @ 18:52:41
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Camilla

Modig han är Keiren! Men det kommer med all säkerhet gå jättebra :-)

Kram

2009-06-15 @ 19:39:25
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Kattis

Oh va kul för Keiren och vad gott för dig.. Kommer allt ihåg våra små diskussioner på trappen vid Silvenska Villan =)

Glad för din skull att du fått ett så underbart liv!

Håller tummarna för Keiren med

Kram kram

2009-06-15 @ 19:44:02
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: justidag

Jag bli så glad att det finns sådana mammor, jag gråter faktiskt av lycka för keiren. Han behöver sin bio pappa hur det än är.



Kramar till er kloka mammor

2009-06-15 @ 23:28:51
URL: http://justidag-pappa.blogspot.com
Postat av: walla

tack kära T för dina fina ord.. nu gråter jag med..

2009-06-15 @ 23:40:02
Postat av: Anonym

Jag har känt dig i många år och vet att du aldrig skulle göra något som inte känns rätt. Det kommer gå jättebra. Jag lovar!

2009-06-15 @ 23:41:10
Postat av: Johanna

Hoppas han får en underbar vecka eller 10 dagar :) älskar dig Keiren från faster

2009-06-16 @ 00:32:38
Postat av: Linda

Önskar Keiren en mysig resa! Timmie hälsar;-) Kraaaamis

2009-06-17 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0