mörk chocklad å ägg...

Fan detta är jobbigt på riktigt.  Undrar om det är en värre process för kroppen när det inte är så långt kvar tills man är "normal" Känner mig helt utmattad & tömd.  Dag nummer 3 är snart här och det är då det roliga börjar. :))
Just de,  tro inte för en sekund att en liten kladdkaka med bla.  60% mörk chocklad & 5 ägg ska få förstöra min "rena kur" ;))  Å nej du din djävulske samuraj, så lätt ska de inte bli. Ingen kladdkaka eller pesto. inte ens ett litet slick i bakburken ska de bli.  INTE ENS EN SKETEN OLIV ska slinka ner i slinket.


I´m OFF ....OVER AND OUT!!

Kommentarer
Postat av: Mia

o men gud, frestar han dig :( men det gör mig bara ännu säkrare när alla frestar. Känner igen mig i det du skriver. saknar ditt finaste ansikte. puss

2009-07-23 @ 08:17:59
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Samurajen

Men en liten slick blev det. Men vad skall man ha frestelser till om inte man fick falla för dem!!!

2009-07-23 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0