löördag in the Valjevik...

betyder oftast långfrukost, kaffe, mys me de små. Men istället slänger jag på mig jobbOutfiten & åker till & jobbar några timmar. Vackra Helene, Rikards fru kom & frågade mig om jag kunde jobba då Yrsa ligger i magsjukan!!  Hm.. Undrar om det är vår men å andra sidan har inte Alva varit dålig så hm..   Efter jobb så åker jag hem å snabbsvirar om för då ska jag ta med Alva ner till barnens eftermiddag i ett av partytälten. LÄNGTAR!!  Och i kväll?? Jag ringer Mia :)

Freja hälsar Puss & Kram till alla! Hon meddelar även att det suger att ha magsjukan tropisk hetta! Men att hon nu är svettig men frisk :)

Kommentarer
Postat av: Linda J

Gud va söt hon är! Trevlig lördag på er i Valjeviken! Kram

2009-07-04 @ 09:44:41
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Lizzi

Fullspäckat schema som vanligt:o)

Vi ses kanske på stan eller så.

Ha en underbar dag iallafall! Hälsa Mia. Kram

2009-07-04 @ 10:14:43
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Helene

Vad hade vi gjort utan dig vännen, MÅNGA STORA KRAMAR Helene

2009-07-04 @ 12:25:40
Postat av: Mia

älskling nu ska jag bada, sen ska vi prata ihop oss :) kram

2009-07-04 @ 18:43:20
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hon är så grann lilla Freja!

Kramar

2009-07-04 @ 22:10:25
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: fridasannaingela

hallåjjjj.....

nu har jag tagit reda på när modevisningen - fitness sm ska gå av stapel´n, det är den 12:e september, vi har väl möjligtvis inte så´n tur att ni är upp till värmland den helgen???

Det vore KANON att få använda alva som modell, kan riktigt se henne i ridkläder, säkerhetsväst, hjälm, stövlar bärandes på en ljusblå groomingbag (på svenska-ryktlåda) vi har redan köpt en säkerhetsväst åt henne, fick bli en ljusblå det fanns inte rosa hehe annars får den ju bli födelsedagspresent eller nå´t. Vad har hon för storlek nu ??? Kan du hjälmstorleken ??

2009-07-05 @ 09:22:56
Postat av: fridasannaingela

hallåjjjj.....

nu har jag tagit reda på när modevisningen - fitness sm ska gå av stapel´n, det är den 12:e september, vi har väl möjligtvis inte så´n tur att ni är upp till värmland den helgen???

Det vore KANON att få använda alva som modell, kan riktigt se henne i ridkläder, säkerhetsväst, hjälm, stövlar bärandes på en ljusblå groomingbag (på svenska-ryktlåda) vi har redan köpt en säkerhetsväst åt henne, fick bli en ljusblå det fanns inte rosa hehe annars får den ju bli födelsedagspresent eller nå´t. Vad har hon för storlek nu ??? Kan du hjälmstorleken ??

2009-07-05 @ 09:23:15
Postat av: walla

HAHAHA va ni är snälla!! ska kolla hjälm storlek. Vi har en hjälm till henne här men jag tror att den är för stor. Självklart ska jag kolla om vi kan åka upp då. hör av mig snarast :)

2009-07-05 @ 14:16:22
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0