Kärlek ggr 1000

Det är så många jag älskar! Men detta inlägg skriver jag till en mycket kär vän.

Finns inget vackrare är ärliga, varma, snälla, hjärtliga, generösa, glada männsikor.  Kan man vara trevlig och glad mot andra så har man kommit mycket långt.  Vissa får ta mycket skit andra glider runt och får allt serverat på silverfat.  Men vad lär man sig då?  Vissa säger att man inte kan vara perfekt.  FEL! Många jag känner är perfekta, för att vara perfekt för mig är att ge av sig själv och leva. Leva i nuet & göra det bästa av det man fått.  Att ge en kram till någon som behöver. En uppmuntran eller bara ett leende. 

Kommentarer
Postat av: Mia

hejje! ingen aning om inlägget var till mig, men jag tar ändå åt mig lite av det, för det känns lite så ikväll. Satt och tänkte på dig, och pratade med T innnan om dig, jag är sååååå stolt att jag mötte dig och allt det där, och han sa oo det lyser om dig när de pratar om Malin, hon verkar jätte snäll på alla sätt :) himmel vilken vacker människa du är. längtar till jag får åka din bil imorgon, de blir första gången juuu :) Jag älskar dig puss

2009-07-09 @ 22:47:30
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Mia

nu sitter jag bara och leeeer

2009-07-09 @ 22:55:58
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: b

Visst känner jag igen mig :)

Jag är nog en för ärlig och snäll människa, men hellre det.

Jobbigt bara att bli kallad perfekt.

Finns saker som jag skulle vilja bli bättre på.



Klart dagen kommer att bli super. Vi har varandra och då kan väl inget gå fel?



Ha en fin dag!

2009-07-10 @ 09:16:54
URL: http://mayolinho.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0