Godafton!


Haft en underbar & lugn kväll in the Valjevik. Ola är och träffar en polare vid namn " Lappen" som är & hälsar på i stan. En supertrevlig kille som jag jobbar med varje år på festivalen. han & hans flickvän Fanny ( som är från Sölvesborg) bor i Umeå. Gött för Ola att få lite "egentid". Han kan nog inte stava till det längre hahaha.  Han semester är fylld av barn från morgon till kväll. Tack gode gud för att han är så snäll & underbar.  Han ser verkligen ingen skilland alls på barnen.  KÄRLEK!!!

I morgon ska vi titta på huset i Mörby.  Han även ett annat i planerna och jag ska gå in i morgon & boka en tid med han för en visning på det. Mycket hus nu.  Vilken tur att det inte kostar att titta.  Håll tummarna för oss! :))

Nu ska jag ta min sista shake för dagen. Puss & godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0