FREEEEEEEEDAAAAA!!

= heldag på jobbet med helgalen chef & lika helgalen personal = jag själv!! hahaha 

Detta har hänt i Mitt liv idag:

 höll jag på att bli RAMMAD av en JÄVLA LASTBIL!!!! = om man blinkar så bör man köra åt det håll man blinkar & INTE köra rakfram !!!!! 

Glömt vart bilen stått parkerad 2 ggr

Tittat på UNDERBART hus som vi INTE tänker lägga bud på :((


Druckit 2 liter megasurt citronvatten, 1 Pellegrino , 1 varm & 13,5 koppar iskallt kaffe

Pussat på sambo för lite

Pratat med mor


Skvätt kålpuddingsgega nästan i munnen = WHY!!!

Skrattat med hat i ögonen enligt samurajen...HELA DAGEN!!!.. hm... var ät det som trycker mig??

Glömt mina arbetsskor hemma & fick gå i asugly foppisar i 1 timme & 45 min = guuud så pinsamt!!!

Lagt bort mobilen X antal ggr

Inge mer....




Kommentarer
Postat av: Mia

Och jag älskar ju dig med guda-mycket :) puss

2009-07-24 @ 21:17:36
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: sandra "piik"

FOPPISAR?! SKOJJAR DU?!



:(

2009-07-25 @ 17:39:56
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: walla

ja ja vet!!!! Kunde ju inte gå barfota. Så jag fick låna vår extrapersonals skor!!!!!!!!!! Men jag loovar, ingen såg!!!

2009-07-25 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0