Dagen före doppare dagen... ;)

Nu är det dagen innan hon ska bli qvinna min syster....  Här har vi häcken full men vi har det megamaxisuperkul!  Ska sätta på mig ansiktet och kaffet snart, måste vakna.  Men först en massa goa hedliga goa hälsningar till

1. Mia med familj
2. Lisen å Johan
3. Britt & Noa, Johanna & Matte å stellisbellis
3. Rikard, Helene, Ossian & Yrsa ( hoppas ni överlever i målerikaoset :)
3. Pernilla ( som tappert får kämpa som restaurangslav istället för med kinatänder ;)

Nu drar jag igång här.............. heeeeeeeeeeeejrååååååååååå

En snabbis till Åmål igår.  Tänkte fynda en kostym på dressman då vi glömde vår hemma!!!!!!!!!!!!!! Väl inne så fanns ingen i hans storlek på rean så jag frågade om vi fick pruta  300 kr för att vi kunde bara köpa en för 1500. Jaaaa sa hon så vi fick en assnygg  kostym för 1300 kr!!! Vi blev så glada så vi jublade.  Tack snälla söta du i kassan.. Måtte du få ett
 långt & lycklig liv. :)


NU KÖR VI!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

det är så mysigt att höra att du har det bra, saknad och älskad är du av oss alla här i krokarna :)

2009-07-31 @ 15:12:46
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0