35 grader, svett Å pesto

Killebom drog igång idag. marknad i hela staden, folk överallt, massa folk som vill ha mat, 35 grader. Torget kokade i hettan, barn låg helt utslagna och vi stod å njöt av den "svala" luftan på jobbet som säkert låg på 30 grader. 

Nästan hela Familjen mår bra igen. Bara Freja som är helt utslagen men det är nog mest av värmen. Lyckades få i henne lite välling nu.

Keiren har varit i Oslo idag. Käkat massa glass å hamburgare, han va jättenöjd.  Minns den norska mjukglassen när jag var liten. Det är helt sjukt god. När vi var små & var på semester i Strömstad med mamma så åkte vi alltid på en tur över till Norge för att äta mjukglass. En vanlig våffla med jordgubbsströssel åt jag alltid & den kostade säkert 45 spänn!!!  Men åååå vad vi njöt.

I morgon är det jobba aset av sig igen.  Jättekul!! Gött å ha nån som man kan käfta med ;)  tur att vi har Frida, Olas kusin som jobbar med oss, hon gör så att stämningen blir lite mer qvinnlig.  det tackar vi för. Puss på pannan Frida!

Nu ska jag slänga mig i tvätten. Ont om lite svett är det gott om!

Just de. Känns som om jag har nån skit i ögat åxå... måste va pesto!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja att man får magsjukan ibland det är inte kul, men i denna värmen? Fy fabian, stanken går ju liksom inte bort i första hand... Fick springa o låna tvätt tid av underbara grannen, skura allt som var... Men peppar peppar så har vi andra hittills klarat oss...

En stor kram till dig!

2009-07-02 @ 08:47:19
URL: http://mycateyes.blogspot.com/
Postat av: Lizzi

Ha en super dag på jobbet:o) Jag jobbar ikväll, får se om det blir nåt drag på Statoil....tveksamt;o) Pöss o Kram

2009-07-02 @ 08:48:41
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

massa kul att vara hos er :P wehoo.. puss på dej me

2009-07-02 @ 16:20:06
Postat av: Anonym

massa kul att vara hos er :P wehoo.. puss på dej me

2009-07-02 @ 16:20:26
Postat av: walla

de måste ju va du Frida :) ses i morgon :)

2009-07-02 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0