JA JÄVLAR I HAVET!!!!!!!!!!!

KAMELOT kommer till Sweden Rock!!!!!!!!!!!!!!!! jag är så glad att jag grinar! Lätt att jag kommer att hänga i backstageBaren den kvällen!!!

det finns en gud!! Jag fan dör!! Äntligen får jag se mina juveler igen!  Jag fullkomligt älskar kamelot. Senast jag såg dom var i Gbg-2006.



Bara de bästa banden har överlevt power metal-vågens fall, och Kamelot från Tampa är ett av de allra bästa. Så har de också en stor och trogen publik bland publiken på SRF, som de senast besökte 2006. För den som inte redan känner till det är Kamelots sound storslaget om inte rentav symfoniskt, och de har hittills släppt åtta studioalbum, däribland moderna klassiker som "Epica" (2003), "The Black Halo" (2005) och senast "Ghost Opera" (2007). Bandets huvudfigurer är gitarristen och grundaren Thomas Youngblood, och sedan 1998 norske sångaren Roy Khan (ex-Conception). Ett av melodisk metals bästa låtskrivarteam, som dessutom bara tycks bli bättre med åren - missa dem inte på årets enda Sverigespelning.  NÄJ!! DET SKA JAG INTE!!  Vilka minnen detta kommer dra upp....
    Official Website    MySpace   

Nu måste jag lägga mig!

Kommentarer
Postat av: E

Grattis, kul då ens favvos kommer hit :-D Japp, fast då badade han i pool med blonda lockar, nu blev han lite mörkare med ofrivilligt gröntskiftande nyans. Men han fick pengarna tillbaks igår och ny färg på köpet, slutet gott men jäklar vad fult det var ;-D



Skoresning är helt fantastiskt ;-D Må så gott, KRAMAR

2009-01-28 @ 05:19:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh kul älskling att dom kommer!



såklart du ska få en tavla av mig någon gång... :) kul att du gillar dom.

2009-01-28 @ 09:34:30
Postat av: mitha

HÄrligt! Har inte hört dom men måste ju helt klart kolla in dom nu=)



Flogging Molly ser jag fram emot att se=)



Ska bli så jäkla roligt!



nu ska jag kolla in deras hemsida



KRAMIS

2009-01-28 @ 09:54:42
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: mitha

YEP helt klart godkända!!! Nu har de fått en till i publiken!!!!=)

2009-01-28 @ 10:04:06
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: mitha

Åh det ska jag göra direkt!!!



Tror det är musik i sannys smak med!



Tack för att du la upp detta inlägget så jag också fick höra hihi ja o alla andra med förstås!



KRAM

2009-01-28 @ 11:25:39
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: FRIDASANNAINGELA

inte alls min typ av musik men jävlar i min lilla låda va snygg grabben-karl´n-gubben?? är !!!

2009-01-31 @ 10:14:06
URL: http://lillstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0